Amin Amin
61
BLOG

Gazeta.pl: i życie staje sie prostsze...

Amin Amin Polityka Obserwuj notkę 0

Parę dni temu pochwaliłem Radio Zet, które bardzo się troszczy o czytelników swojego portalu. Dziś czas pochwalić portal Gazeta.pl za podobną troskę.

Pracownicy Gazety.pl umieścili sprawozdanie z debaty 8/10 na Uniwersytecie Warszawskim. Sprawozdanie jak sprawozdanie - widywałem gorszą robotę - nie będę się czepiał.

Wzruszającą troskę Gazety.pl o czytelnika znalazłem tuż pod artykułem właściwym - tam gdzie zwykle umieszcza się linki do treści związanych z tematem artykułu. Tematem jak wiemy była debata ośmiu kandydatów. Jakich zatem linków należy się spodziewać pod tekstem? Ano takich ("Zobacz wiecej na temat:"): 

 

 

I znowu redaktorom należy się pochwała: pod artykułem należy umieszczać tylko linki do materiałów o kandydatach właściwych. Gdyby umieszczono także linki do materiałów o kandydatach niewłaściwych powstałoby niepotrzebne zamieszanie - a po co komu niepotrzebne zamieszanie?

Amin
O mnie Amin

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka